Podcast #2: Aegon

Podcast #2: Aegon
  • 28 juli 2015
  • Redactie

Hoe til je de klantbeleving in twintig landen tegelijk naar een hoger niveau? Concreet door een half miljoen klantcontacten te verbeteren in één dag. Aegon deed het. Hoe realiseer je zo’n extreme make-over? Voor zijn podcastserie 'Experts over Klantgerichtheid' bezoekt klantgerichtheidspecialist Sydney Brouwer toonaangevende spelers op het gebied van customer service en customer experience. Dit keer Rien Brus, Vice President Customer Experience bij Aegon.

Brus heeft tot taak de klantbeleving, in alle 20 landen waarin Aegon actief is, naar een hoger niveau te tillen. Welke lessen kunnen we van hem leren? Hij vertelt wat hij als eerste heeft gedaan om een immens bedrijf als Aegon, met 26.000 medewerkers, in beweging te krijgen. Een Customer Experience Benchmark-reis naar de Verenigde Staten opende hem de ogen en leverde belangrijke inzichten op. Met als resultaat dat het Aegon lukte om in één dag ruim een half miljoen klantcontacten te verbeteren.

Beluister onderaan de pagina de nieuwe podcast. De vorige podcast vind je hier.

comments powered by Disqus