Editie 04 - 2017

Editie 04 - 2017
  • 14 april 2017

De service in de luchtvaartbranche was de afgelopen tijd negatief in het nieuws door een reeks gebeurtenissen bij United Airlines. Met het wegsleuren van passagiers maak je jezelf logischerwijze niet geliefd bij je klanten… In de nieuwste editie van CustomerFirst zien we welke maatschappijen wél volop inzetten op een positieve klantbeleving. Zo bouwt KLM aan een geïntegreerd platform voor klantdata, waarbij verschillende touchpoints aan elkaar worden gekoppeld.

In aanvulling hierop nemen we een kijkje bij andere maatschappijen. Hoe willen zij klanten trekken en behouden? Ook reisde CustomerFirst af naar Rotterdam om te ontdekken hoe het Oogziekenhuis een rustige sfeer creëert voor patiënten. Verder vertelt een apetrotse Kim de Boer van softwarebedrijf Genesys over de vlot verlopen samensmelting met branchegenoot Interactive Intelligence. En uiteraard vind je in dit nummer de vertrouwde columns en rubrieken. Zo namen we voor Kloppend Hart een kijkje in het eigenzinnige contactcenter van XS4ALL.


  • Deel dit artikel