Editie 07/08 - 2017

Editie 07/08 - 2017
  • 08 september 2017

De strijd om de markt voor quadruple play, oftewel het aanbod van internet, televisie, vaste en mobiele telefonie, is dit jaar echt begonnen. KPN heeft concurrentie gekregen van VodafoneZiggo. Hoewel de twee merken van dit fusiebedrijf nog naast elkaar bestaan, is het de bedoeling dat er in de toekomst met één stem wordt gesproken.

Sjors de Visser, director Customer Service b2c bij VodafoneZiggo, vertelt in de nieuwste editie van CustomerFirst hoe het samensmelten van klantenservices in de praktijk verloopt. In de rubriek BrainFirst deze keer een bijdrage van de bekende wetenschapper Dick Swaab. Hij verstoort een ‘plezierige illusie’, namelijk dat we als mens ons eigen gedrag kunnen sturen. Verder is te lezen hoe de Koninklijke Marechaussee de balans vindt tussen veiligheid en klantgerichtheid en vertelt futuroloog Nicola Millard welke rol kunstmatige intelligentie gaat spelen in klantcontact. Een tipje van de sluier: ‘Als AI iets niet is, dan is het wel intelligent.’ Verder uiteraard de vaste columns en rubrieken, met onder meer een bezoek aan het Kloppend Hart van bol.com.


  • Deel dit artikel