Editie 09 - 2017

Editie 09 - 2017
  • 02 oktober 2017

De zomer is traditiegetrouw een piekperiode voor de verschillende alarmcentrales. Bij VHD Alarmcentrale lukte het de medewerkers in de afgelopen maanden om in 83 procent van de gevallen alle meldingen direct aan te nemen. De nieuwste editie van CustomerFirst brengt onder meer een interview met commercieel directeur Gerben Koopman.

Ook nemen we andere spelers in de branche onder de loep. Klantarena’s, apps en zomerpools zijn een greep uit de innovaties die de afgelopen tijd zijn doorgevoerd. Verder in dit nummer een verslag van het Cupido Festival, waar de bezoekers zich verdiepten in de klantliefde. De Kindertelefoon en verzekeraar NV Schade deden er hun verhaal. Voor de rubriek Kloppend Hart namen we een kijkje in het contactcenter van energieleverancier Qurrent, die sinds april van dit jaar hoofdsponsor is van Feyenoord. In de vertrouwde columns en rubrieken onder meer aandacht voor de RoboBoss en de verkorte aandachtsspanne in het contactcenter.


  • Deel dit artikel