Editie 01 2018

Editie 01 2018
  • 26 januari 2018

App-only supermarkt Picnic weet met zijn kleurrijke, milieuvriendelijke bezorgwagentjes de harten van talloze klanten te raken in Nederland, onder meer in Utrecht en Amersfoort. Klantfeedback vindt een prominente plek in het bedrijf. CustomerFirst sprak met Charlotte van Peski, manager van het Customer Success-team van deze melkboer 2.0: “Mocht het dan toch een keer verkeerd gaan, gebruik dat dan om je bedrijf te verbeteren. Léér van je klanten.”

In dit nummer ook een kijkje achter de schermen bij het klantcontactcenter van het Kadaster, de overheidsorganisatie waar klantbelang voorop staat en een stoffig imago niet langer een feit is. Verder doen we verslag van het Social Service Congres, waarin digitaal strateeg Polle de Maagt het publiek ervan verzekerde dat social service het nieuwe normaal is. Daarnaast in deze editie alvast een vooruitblik op de rap naderende AVG, en de columns van Nienke Bloem (haar debuut!), Paul Iske en Niels Berndsen zijn weer van de partij.


  • Deel dit artikel