Cordaid ‘heel blij’ met inzet callcenterteams PTTT

Cordaid 'heel blij' met inzet callcenterteams PTTT
  • 4 februari 2014
  • Redactie

De strijd om de Plantronics Telesales Team Trophy 2014 is weer losgebarsten. Gedurende twee weken bellen gaan de deelnemende contactcenters zich belangeloos inzetten voor het goede doel van dit jaar: Cordaid Mensen in Nood. Het contactcenter met de meeste conversie wint.

‘Wij zijn heel blij met de inzet van deze bureaus voor ons’, vertelt Mascha Buiting, manager Marketing & Fondsenwerving bij Cordaid Mensen in Nood. De charitatieve instelling hoopt door middel van deze actie een aantal donateurs die bewust of onbewust gekozen hebben Cordaid al enige tijd niet te steunen, weer aan zich te kunnen binden. ‘Wij hebben hun bijdragen hard nodig om mensen zoals in Bangladesh te helpen goed voorbereid te zijn op volgende rampen’, doelt Buiting op de preventieprogramma’s die Cordaid daar heeft opgestart. Daarnaast zet het bureau zich middels noodhulp in bij rampen, waaronder in de Filipijnen bijvoorbeeld.

Support
Klantcontact is bijzonder belangrijk voor de charitatieve instelling, meent Buiting. ‘Zonder klantcontact is een maatschappelijke organisatie als die van ons nergens. Wij bestaan dankzij de steun en support van honderdduizenden Nederlanders. Wij staan dagelijks volop in contact met onze (potentiële) achterban. Deels vangen we dag zelf op, maar deels lopen die contacten ook via contactcenters.’

Op Telecommerce.nl volgt de komende tijd een dagelijkse update over de voortgang van de jaarlijks gehouden PTTT-wedstrijd.

comments powered by Disqus