NLziet besteedt customer service werkzaamheden uit

NLziet besteedt customer service werkzaamheden uit
  • 23 juni 2014
  • Redactie

Teleperformance gaat voor NLziet, de nieuwe video on-demand dienst van de Nederlandse Publieke Omroep, RTL Nederland en SBS Broadcasting, de klantenservicewerkzaamheden uitvoeren. Het online platform start officieel op 1 juli aanstaande.

‘Voor NLziet gaan we het telefonisch klantcontact afhandelen, eventueel uitgebreid met chat, video en call-me-back’, vertelt Hans Reuver, CCO Teleperformance Benelux. In zijn optiek speelt het facilitair contactcenter zo in op het veranderende klantgedrag van consumenten. ‘We gaan de NLziet-klant helpen in zijn gehele customer journey; van de oriëntatiefase tot en met retentie’, aldus Reuver.

Via NLziet kunnen kijkers tegen betaling vrijwel alle programma’s van de genoemde omroepen tot een jaar terug bekijken. De lancering van de nieuwe ‘all you can watch-dienst’ stond oorspronkelijk begin dit jaar al gepland. 

comments powered by Disqus