Independer filtert klantcontactmogelijkheden

Independer filtert klantcontactmogelijkheden
  • 16 juli 2014
  • Redactie

Vergelijkingsite Independer biedt bezoekers van de Hypotheekadviesvergelijker sinds kort nieuwe keuzemogelijkheden. Naast een filter voor het selecteren van het type adviseur kunnen klanten nu ook aangeven via welk contactkanaal zij advies willen krijgen.

Voorafgaand aan een advies kunnen websitebezoekers bijvoorbeeld kiezen voor gesprekken via de webcam of telefonisch, maar ook face-to-face contact op kantoor of bij de klant thuis behoort tot de mogelijkheden. Daarnaast kunnen gebruikers van de Hypotheekadviesvergelijker in de module ‘Zoek Adviseur’ aangeven of zij willen spreken met hypotheekadviseurs van banken en verzekeraars of dat onafhankelijke tussenpersonen de voorkeur genieten.

Joop Cohen, manager bancaire producten van Independer, benadrukt dat de klant koning is. ‘Vanaf het moment dat het provisieverbod is ingegaan, hebben we gezien dat veel hypotheekadviseurs andere bedieningsconcepten inzetten. Bijvoorbeeld adviesgesprekken via de webcam. Echter merkten we dat klanten niet altijd op die vernieuwende concepten zitten te wachten. Daarom stellen we voortaan extra vragen op de site. Zo krijgen bezoekers direct de adviseurs te zien die advies bieden op de manier die de bij de bezoeker past.’

comments powered by Disqus