Bindinc creëert testpanel voor 50-plussers

Bindinc creëert testpanel voor 50-plussers
  • 10 februari 2015
  • Redactie

Bindinc, uitgever van programmabladen als de NRCR-gids en Avrobode, heeft het zogeheten 50-Plus Testpanel in het leven geroepen. Het platform is voor en door 50-plussers. Leden van de community gaan producten testen en hun waardering geven. Ook kunnen merken er terecht voor het opdoen van inzichten en om de dialoog aan te gaan.

Stephanie Verwijs, productmanager Bindinc Kenniscentrum, licht toe: 'We merkten dat adverteerders zochten naar een onderbouwing van hun geclaimde positie in reclame-uitingen, bijvoorbeeld door reviews van hun product of dienst te verkrijgen. Juist omdat Bindinc een hoog bereik onder 50-plussers heeft, past een portal waar deze doelgroep samenkomt en waar adverteerders hun producten en diensten kunnen laten testen, erg goed bij onze organisatie.'

Via zijn programmabladen zegt de uitgever wekelijks 3 miljoen lezers te bereiken, waarvan ruim 1,9 miljoen 50-plussers. Alle onderzoeksresultaten van het Bindinc Kenniscentrum zijn gratis opvraagbaar.

comments powered by Disqus