Nationale CQ-test jubileert

Nationale CQ-test jubileert
  • 29 april 2015
  • Redactie

De Nationale CQ-test wordt eind dit jaar voor de vijfde keer gehouden. Net als bij voorgaande edities strijden op zaterdag 7 november honderden klantadviseurs om het hoogste Contact Quotiënt.

Het deelnemersveld van de Nationale CQ-test bestaat steevast uit grote organisaties uit het Nederlandse bedrijfsleven, afkomstig uit verschillende sectoren (energie, zorg, finance, enzovoorts). Die diversiteit stelt ze onder meer in staat om te benchmarken en om inzichten te verkrijgen voor bijvoorbeeld het optimaliseren van de eigen klantgerichtheidstrainingen. Eén van de deelnemers van afgelopen editie gaf te kennen twee vliegen in één klap te slaan dankzij de Nationale CQ-test: de medewerkers trainen zich in klantgericht denken en werken én ze krijgen er een leuk event voor terug. ‘Een cadeautje voor iedereen.’ Een ander team vond het vooral mooi om te zien dat het competitie-element iedereen vleugels gaf en dat medewerkers best practices met elkaar deelden. ‘Door dit evenement kunnen de klantadviseurs zelfvertrouwen opbouwen.’

De Nationale CQ-test is eerder gewonnen door:
2014 - Sander Bos van Transcom (individueel) & energiedirect.nl (team)
2013 - Tini Zoon van Interpolis (individueel) & VGZ (team)
2012 - Tamara van de Graaf van VGZ (individueel) & Oxxio (team)
2011 - Victor Mallinckrodt van DHL (individueel) & OHRA (team)

comments powered by Disqus