VANMOOF introduceert customer first strategie

VANMOOF introduceert customer first strategie
  • 7 april 2015
  • Redactie

De internationaal bekende stadsfietsenproducent VANMOOF introduceert een customer first-strategie, waarbij het bedrijf de tussenhandel elimineert fietsen enkel verkoopt via online en vanuit eigen flagshipstores. Naar eigen zeggen kan de fietsenproducent beter en sneller inspelen op de behoeften van haar klant. Klanten schakelen nu direct met de VANMOOF-experts.

De karakteristieke stadsfietsen zijn verkrijgbaar via www.vanmoof.com en in flagshipstores die zijn gevestigd in Osaka, Taipei en Singapore. Op 30 april opent VANMOOF ook in Nederland aan de Mauritskade in Amsterdam een eigen flagshipstore. De stadsfietsen worden daar in een ruimtelijke omgeving op een moderne manier aan het publiek gepresenteerd.

Uit eerste bron
‘Onze klanten zijn specialisten, consumenten met een duidelijke mening over de producten die zij aanschaffen. Die mening horen wij graag uit eerste bron, zodat we daar snel en effectief op kunnen inspelen. Voor de klant betekent de nieuwe strategie dat zij direct met onze experts in contact staan. Ook voor hen is dat prettig, want niemand weet meer over onze fietsen dan wijzelf’, aldus Taco Carlier, CEO VANMOOF.
De nieuwe flagshipstore in Amsterdam wordt alles behalve een doorsnee fietsenwinkel. Het hoge plafond, de bike doctors, de koffiebar, het ruimtelijke aspect; alles draagt eraan bij dat klanten zich er thuis gaan voelen. De customer first-strategie is 360 graden doorgevoerd.

comments powered by Disqus