Betere reserveringsservice voor Eurail.com

Betere reserveringsservice voor Eurail.com
  • 28 mei 2015
  • Redactie

ITvisors, IT-specialist op het gebied van procesdesign, heeft Eurail.com voorzien van een betere reserveringsservice. In het nieuwe portaal van de online verkoper van Eurail en Interrail kunnen reizigers nu online internationale treinreserveringen maken. Tot voor kort was daarvoor nog klantcontact via telefoon of e-mail vereist.

‘Vanzelfsprekend willen wij het alle reizigers zo eenvoudig mogelijk maken om de reserveringen voor een treinreis door Europa te boeken’, vertelt Janice Jie, hoofd Reserveringen bij Eurail.com. Ze stelt dat met dit nieuwe portaal niet alleen wordt ingespeeld op de wensen van klanten, maar ook die van de medewerkers. ‘Het proces van het reserveren van een treinticket verloopt nu vele malen efficiënter, beter en eenvoudiger.’

De keuze voor een nieuwe applicatie is voortgekomen uit een uitgebreid Lean-traject dat ITvisors bij Eurail.com heeft uitgevoerd.

comments powered by Disqus