Klantcontactovereenkomst Transcom en Reviva verlengd

Klantcontactovereenkomst Transcom en Reviva verlengd
  • 13 mei 2015
  • Redactie

Facilitair contactcenter Transcom en Reviva, expert op het gebied van e-commerce oplossingen, zetten hun bestaande samenwerking zeker twee jaar voort. De verlenging betreft het uitbesteden van de volledige klantenservice van de Online Pakket Dienst van Reviva aan Transcom.

Anne Kees van Es, manager Online Pakket Dienst van Reviva Groep, is enorm tevreden met de service van de Groningse klantcontactspecialist. ‘Binnen onze dynamische markt is de inzet van multichannel klantcontact enorm belangrijk. Transcom heeft bewezen dit succesvol te kunnen doen. Wij kijken daarom met veel plezier uit naar de komende twee jaar.’ Joop Evers, managing director Transcom Nederland, deelt dit enthousiasme. Hij beschouwt e-commerce als de snelst groeiende branche binnen klantcontact. ‘Reviva is een innovatieve en succesvolle partij en wij zijn er trots op onderdeel uit te maken van hun dienstverlening. Wij kijken er naar uit om gezamenlijk ook van toekomstige projecten een succes te maken.’

Sinds maart 2011 werken de twee bedrijven samen.

comments powered by Disqus