KONE zet in op betere klantervaringen

KONE zet in op betere klantervaringen
  • 20 mei 2015
  • Redactie

KONE, expert op het gebied van roltrappen en liften, gaat in zee met Orange Business Services voor de levering van een cloud gebaseerde flexibele contactcenteroplossing. De software voorziet monteurs van alle gewenste informatie om klanten zo goed mogelijk te kunnen bedienen.

De contactcenteroplossing, die gekoppeld is aan kanalen als e-mail, chat en spraakdiensten, wordt in 25 werkplaatsen in 22 landen ingezet. Inclusief de Benelux-landen. Volgens de liftspecialist is deze applicatie noodzakelijk voor zijn dienstverlening, omdat teams hiermee in staat worden gesteld snel op te treden bij defecte liften. Gewichtig is ook de integratie met KONE’s afgelegen beheerplatform en Salesforce CRM software.

Digitale transformatie
‘Eén van onze strategische prioriteiten is voor uitstekende klantervaringen zorgen. Orange Business Services speelt hierin een belangrijke rol en zal ons helpen bij onze digitale transformatie’, aldus Antti Koskelin, CIO bij KONE Corporation. Hij vervolgt: ‘Onze contactcenteroplossingen hebben een totale upgrade gekregen, zodat ze weer helemaal bijdetijds zijn. Hierdoor krijgen wij gerichte interactie met klanten krijgen, op de manier waar zij het liefst voor kiezen, dus ongeacht het communicatiekanaal en de fysieke locatie waar zij zich bevinden.’ Binnen afzienbare tijd verwacht Koskelin dat de geselecteerde contactcenteroplossing, die gebaseerd is op Avaya EMC-technologie, gaat zorgen voor hogere klanttevredenheidscores en operationele efficiëntie van klant- en verkoopondersteuning.

Wereldwijd onderhoudt KONE meer dan 1 miljoen liften en trappen, verspreid over circa zestig landen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Finland.

comments powered by Disqus