RDW ontvangt opnieuw ITO-certificaat

RDW ontvangt opnieuw ITO-certificaat
  • 18 mei 2015
  • Redactie

RDW, de overheidsinstelling die de registratie van gemotoriseerde voertuigen en rijbewijzen in Nederland verzorgt, heeft wederom het ITO-certificaat gekregen. Door de jaren heen heeft RDW voor zowel telefonie als e-mail een constante kwaliteit gerealiseerd, aldus de stichting.

Organisaties die voor het ITO-certificaat in aanmerking willen komen, moeten aantonen dat de verleende klantenservice vanuit het perspectief van de consument is ingericht. Hierbij wordt gelet op de prestaties op het terrein van betrouwbaarheid, responsiviteit, efficiency, empathie, bereikbaarheid en klantvriendelijkheid.

Sjoerd Bangma, unitmanager van het Klant Contact Center van RDW is zeer content met het verstrekte ITO-document: ‘We zijn heel tevreden dat we het certifcaat weer verdiend hebben, ondanks de gevolgen van bijvoorbeeld de invoering van het nieuwe kenteken. Dat levert immers de nodige extra werklast op!’


Fotobijschrift: Sjoerd Bangma ontvangt het certificaat uit handen van ITO-bestuurslid Jan van der Weijden.

comments powered by Disqus