Infiniti-klanten kunnen auto via app ‘customizen’

Infiniti-klanten kunnen auto via app ‘customizen’
  • 30 juli 2015
  • Redactie

De Japanse autoproducent Infiniti heeft een app beschikbaar gesteld waarmee consumenten hun gewenste auto kunnen samenstellen. ‘Hiermee bieden wij onze klanten een optimale aankoopervaring.’

Nadat een gebruiker van de app zijn ideale Infiniti heeft samengesteld, worden de gegevens doorgestuurd naar de dichtstbijzijnde dealer op het moment dat de klant daar middels de applicatie een afspraak plant. Gevolg hiervan is dat de dienstdoende verkopers op de hoogte zijn van de wensen van de klant zodra hij de showroom betreedt.

Volgens Kyle Bazemore, manager Communicatie bij Infiniti USA, biedt het luxemerk van Nissan en Renault zijn klanten een optimale aankoopervaring met deze app. ‘Nu kunnen klanten zich volledig verdiepen in de opties van de verschillende modellen. De keuzes die zij thuis maken, worden vervolgens door de verkoper in de showroom gebruikt bij de daadwerkelijke aanschaf van de auto.’

comments powered by Disqus