Mitel neemt portfolio onder handen

Mitel neemt portfolio onder handen
  • 2 juli 2015
  • Redactie

Het MiContact Center-portfolio is op verschillende punten uitgebreid en verbeterd. Denk aan de ondersteuning van e-mailplatformen, social media, video en andere te integreren kanalen. Afspraakbeheer, scheduling, selfservice-applicaties en automatisering van afspraakherinneringen, waarschuwingen en meldingen ontlasten contactcenteragents die hierdoor efficiënter werken en de klantenservice kunnen verbeteren.

Bij de ontwikkeling van de nieuwe versie van MiContact Center Solidus draait alles om klantenservice, flexibilteit, efficiëntie, openheid en integratie, met het doel de omnichannel klantervaring te verbeteren. De oplossingen zijn uit de cloud, op locatie of hybride te implementeren. Daarnaast zijn er verdere stappen genomen in platform-onafhankelijkheid waardoor MiContact Center Solidus te gebruiken is in combinatie met niet-Mitel-platformen zoals Cisco-telefonieplatformen.

Uitbreiding andere modules
Naast de nieuwe versie van MiContact Center Solidus, zijn ook andere modules onder handen genomen. Zo is MiContact Center Enterprise Edition schaalbaarder geworden en de omnichannel klantervaring op punten verbeterd. Workforce optimization is naast spraak uitgebreid naar alle multi-mediakanalen.
De nieuwste versie van MiContact Center Outbound bevat een volledige suite outbound dialing-mogelijkheden (preview, progressive, power, predictive) gecombineerd met een uitgebreid scripting tool. Zo is het nu mogelijk de nummerpresentatie dynamisch per campagne aan te passen, is call recording geïntegreerd en is de betrouwbaarheid verhoogd door redundantie van de outbound-oplossing. Naast nieuwe en verbeterde mogelijkheden van Mitel’s contact center-portfolio, is het workforce management-aanbod uitgebreid met de oplossingen van Teleopti.

Nieuwe reseller
Recent is Mitel een reseller-overeenkomst aangegaan met Telecom Service Groep. Deze reseller richt zich specifiek op zakelijke klanten en met name de gezondheidszorg. Door strategische samenwerkingen met ontwikkelaars in de zorg zijn diverse zorgapplicaties nu volledig geïntegreerd met het Mitel-communicatieportfolio. Partners, zoals Telecom Service Groep, kunnen daardoor nu een completere, geïntegreerde zorgoplossing bieden.
Gijs Borsboom, VP Sales Benelux bij Mitel: ‘Telecom Service Groep is een begrip in deze branche en heeft veel kennis en ervaring op het gebied van bedrijfscommunicatie en levert professionele maatwerkoplossingen. De eerste projecten op dit gebied zitten al in de pijplijn, een mooie start van een succesvolle samenwerking.’ André Pastoor, Technisch Directeur van Telecom Service Groep, prijst op zijn beurt de staat van dienst van Mitel binnen het MKB en de enterprise-markt, waaronder de overheid en de zorg.

comments powered by Disqus