Voys koppelt met integratiedienst Zapier

Voys koppelt met integratiedienst Zapier
  • 3 augustus 2015
  • Redactie

Zakelijk telecomaanbieder Voys is sinds kort te koppelen aan Zapier, de webdienst die het mogelijk maakt om systemen met elkaar te integreren. Hierdoor kunnen Voys-klanten de functionaliteiten van het telefonieplatform zeer gemakkelijk verbinden met meer dan 300 andere webapplicaties, zoals Slack, Zendesk, Evernote, et cetera.

Zapier zorgt ervoor dat een actie in de ene webdienst een trigger in de andere veroorzaakt, zodat er in de tweede webdienst een actie in gang wordt gezet. Zo kun je middels de Voys-koppeling bijvoorbeeld een gemiste oproep op een zakelijk nummer direct naar een Gmail-inbox laten sturen. Of je laat een terugbelverzoek in je agenda of in Evernote plaatsen. Tevens is het mogelijk om ieder inkomend gesprek automatisch te loggen in het Zendesk CRM-pakket.

Volgens de samenwerkende partijen maakt deze koppeling de organisatie van werk erg eenvoudig. ‘Doordat veel acties automatisch ingesteld kunnen worden, verminder je administratieve handelingen en worden werkzaamheden automatisch gelogd of ingepland. Mits je dat zo instelt.’

comments powered by Disqus