Gerda Verkerk treedt toe tot directie SmartCenter

Gerda Verkerk treedt toe tot directie SmartCenter
  • 16 september 2015
  • Redactie

Gerda Verkerk is per 1 september toegetreden tot de directie van SmartCenter, een onderdeel van Tele’Train Talent dat organisaties helpt met de creatie van optimale dienstverlening. Verkerk, jarenlang directeur Customer Service & Operations bij Oxxio, is bij haar nieuwe werkgever aangesteld als manager Operations. 'Na vijf jaar was ik wel toe aan wat anders, aan iets verfrissends.'

Bij het SmartCenter is Verkerk verantwoordelijk voor het verhogen van de klantbeleving van de eindklant en het optimaliseren van processen. ‘Ik ben blij dat ik mijn kennis kan delen met een enthousiast team en haar klanten. Het vormgeven van het concept Smartcenter is een echte uitdaging om met het team te gaan oppakken!’ Klanten worden branchebreed geholpen, of dat nou voor de opzet van een nieuw contactcenter is, extra kanalen toevoegen of als een partij uit is op een betere besturing.

Naast Oxxio deed Verkerk haar expertise op bij KPN en Vereniging Eigen Huis. ‘Deze ervaring kan ik goed gebruiken. Ik weet wat een klant in de day-to-day business meemaakt en drijft’, vertelt ze aan CustomerFirst. Toegevoegde waarde leveren is waar de nieuwbakken manager Operations naartoe wil. 'Professioneel contacten afhandelen en echt verbeteringen doorvoeren. Op een vernieuwende manier, via apps en e-learning bijvoorbeeld.'

Hoger level
Maurice Jacobs, directeur SmartCenter, is erg enthousiast over zijn nieuwe collega. ‘Gerda heeft zeer ruime en aantoonbare ervaring en heeft bewezen het klantcontact naar een hoger level te kunnen tillen. Met haar komst ligt er een stevig fundament voor het SmartCenter en haar klanten’, is zijn overtuiging. Door middel van het SmartCenter kunnen organisaties gebruik maken van innovatieve en op maat gesneden oplossingen voor het realiseren van kwalitatief, hoogwaardig klantcontact op eigen locatie. De divisie is actief binnen diverse branches, zoals telecom, zorg, energie, retail, financiële dienstverlening, overheid en automotive.

comments powered by Disqus