Aspect Via leidt intuïtieve klantinteracties in

Aspect Via leidt intuïtieve klantinteracties in
  • 17 mei 2016
  • Redactie

Aspect Software introduceert Via. Dit customer engagement center (CEC) in de cloud biedt gebruikers volgens de ontwikkelaar ‘een volledige set van native klantenservicemogelijkheden die ontwikkeld zijn om te integreren in de grotere, klantgedreven onderneming’.

De cloudoplossing beschikt over native, gedeelde componenten en een eenduidige user interface (UI). Daarmee kunnen bedrijven de benodigde cloudfunctionaliteiten eenvoudig implementeren en zodanig organiseren dat ze goed aansluiten op hun zakelijke en customer engagement-behoeften. Het platform is speciaal ontwikkeld voor gebruik in Amazon Web Services, waardoor het altijd beschikbaar is.

Customer experience
‘De tijd waarin we klantcontact beheerden via nauwelijks geïntegreerde puntoplossingen, is voorbij’, liet Jim Freeze, senior vicepresident en Chief Marketing Officer van Aspect Software, weten bij de presentatie van de betreffende release. ‘Consumenten zijn nu veel te veel verbonden, te slim en te veeleisend om ze nog tevreden te kunnen stellen met aan elkaar geknoopte klantenserviceactiviteiten. Daar komt bij dat bedrijven gefrustreerd zijn over het feit dat het beloofde potentieel aan consumer engagement centers er nog niet is. Aspect Via brengt de volledige customer experience in beeld met omnichannel customer journey-rapportages en -analytics. Ons platform maakt intuïtieve, digitale interacties met consumenten mogelijk.’

Aan het einde van het derde kwartaal van 2016 is Aspect Via beschikbaar in Noord-Amerika en in een aantal andere regio’s.

comments powered by Disqus