The Cloakroom pakt klantfeedback op

The Cloakroom pakt klantfeedback op
  • 2 mei 2016
  • Redactie

Online retailer The Cloakroom heeft zijn website vernieuwd op basis van klantfeedback. Contact met een personal shopper is niet langer verplicht om een door met herenkleding op maat te bestellen.

In een e-mail aan al zijn klanten in Nederland schrijft The Cloakroom, dat binnenkort 3 jaar bestaat, het volgende: ‘We hebben geluisterd naar al jullie feedback en hebben onze stijlsessie een boost gegeven waarmee de personal shoppers een nog betere indruk krijgen van jou als persoon en je favoriete stijl. Trouwens, je kunt nu ook een nieuwe box direct via de website bestellen.’

Klantwensen
Jasper Vis, customer care specialist van The Cloakroom,laat aan Twinkle weten dat de personal shoppers ook in de nieuwe opzet alle boxen zullen samenstellen. Echter is direct contact niet langer een vereiste. ‘Er zijn mensen die liever direct bestellen. Dat kunnen we nu goed faciliteren met de verbeterde stijlsessie.’ Bestaande klanten hebben op de nieuwe site meer informatie tot hun beschikking, aldus Vis. ‘Denk aan bestelhistorie, track & trace en retourstatussen.’

Lees hier het interview dat CustomerFirst ruim een jaar terug had met Asbjørn Jørgensen, de Deense ceo van het online retailbedrijf in kwestie.

comments powered by Disqus