Winnaars Experience Awards 2015 Benelux bekend

Winnaars Experience Awards 2015 Benelux bekend
  • 20 mei 2016
  • Redactie

Sitecore heeft de Benelux-winnaars van de jaarlijkse Experience Awards-verkiezing 2015 bekendgemaakt. Er zijn winnaars in verschillende categorieën en regio´s. De lijst met genomineerden wordt samengesteld door partners, klanten, pers, analisten en collega´s.

Met deze awards erkent Sitecore organisaties die met Sitecore-technologie een opmerkelijke aanwezigheid op het web weten te creëren, in combinatie met een bijzondere digitale ervaring die marketingprestaties naar een hoger peil brengen. De genomineerden hebben met elkaar gemeen dat ze voor hun zakelijke doelstellingen de Sitecore-software ingezet hebben bij webcampagnes en marketingstrategieën. 

De winnaars zijn:
 
•    De People's Choice Award Belgium, Netherlands and Luxembourg gaat naar Accent Jobs for People (partner The Reference, Emakina Group). Accent Job is een wervings- en uitzendbureau met tweehonderd vestigingen in België. De nieuwe website, die ruim 150.000 geïnteresseerden per maand trekt, is vooral gericht op de mobiele bezoeker.

•    De Contextual Intelligence Award Belgium and Luxembourg gaat naar Bekaert (partner The Reference, Emakina Group). Bekaert liet een upgrade en herontwerp van zijn corporate website uitvoeren met als belangrijkste doel het vergroten van het aantal business-to-business leads en een betere gebruikerservaring.

•    De Contextual Intelligence Award Netherlands gaat naar Danone Nutricia Early Life Nutrition. (partner Lukkien Digital). Met het ‘Nutricia voor Jou’-platform biedt Nutricia (aanstaande) moeders de nodige ondersteuning, inspiratie en hulp in iedere fase van de zwangerschap. 

•    De Omnichannel Automation Award Belgium and Luxembourg gaat naar Partena Ziekenfonds (partner Sidewalk en Wijs). De nieuwe consumentenwebsite van Partena Ziekenfonds heeft content als centraal thema. Doel was om het publiceren van relevante content voor klanten zo eenvoudig mogelijk te maken. 

•    De Omnichannel Automation Award Netherlands gaat naar Unirobe Meeùs Groep (UMG) (partner Virtual Affairs). UMG lanceerde een nieuwe website voor het IAK-merk. Deze stelt klanten en prospects in staat om via ieder kanaal met de verzekeraar te interacteren en verzekeringszaken af te handelen.

•    De Site of the Year Award Belgium and Luxembourg gaat naar Pioneer DJ (Partners These Days, Y&R en Cegeka). Pioneer DJ kwam in 2015 los te staan van elektronicafabrikant Pioneer. De specialist in dj-producten had daardoor een nieuwe eigen website nodig, waarbij de focus lag op snelheid en een optimale gebruikerservaring.

•    De Site of the Year Award Netherlands gaat naar VVV Nederland (partner: eFocus). VVV Cadeaubonnen ontwikkelde een nieuwe site waar klanten VVV-bonnen kunnen aankopen of besteden. Door verschillende integraties zijn klanten te volgen in het aankoopproces. Verder biedt de personalisatiefunctionaliteit de mogelijkheid om de klantloyaliteit te vergroten.

 

comments powered by Disqus