Marktonderzoek plaatst Pyramid Analytics bovenaan

Marktonderzoek plaatst Pyramid Analytics bovenaan
  • 6 juni 2016
  • Redactie

Op de gebieden ‘Customer experience’ en ‘Vendor credibility’ in het marktonderzoek Wisdom of Crowds Business Intelligence, is Pyramid Analytics opnieuw leider. De organisatie behaalde bovengemiddelde scores in deze categorieën.

Pyramid is leverancier van een enterprise business intelligence platform. Het bedrijf realiseerde dit jaar verbeteringen in elke categorie ten opzichte van 2015. Dat zijn sales, waarde, product, technische ondersteuning, consulting, en integriteit. In het marktonderzoek, afkomstig van Dresner Advisory Services, ontving Pyramid Analytics verder mooie aanbevelingen van zijn klanten.

Kritieke beslissingen
“Deze topscores weerspiegelen onze sterke toewijding aan onze klanten, die op ons platform vertrouwen om hen te helpen kritieke, data-gedreven beslissingen te nemen met behulp van een collaboratief, agile en veilig BI-systeem”, aldus Omri Kohl, mede-oprichter en CEO van Pyramid Analytics.

Volgens oprichter Howard Dresner van het bedrijf gebruiken organisaties het bovengenoemde marktonderzoek als een informatiebron. Zo kunnen ze begrijpen hoe hun branchegenoten BI en aanverwante technologieën gebruiken en er in investeren. Pyramid Analytics werd vergeleken met 28 leveranciers. Een evaluatiemodel met 33 criteria werd daarvoor gebruikt. 

 

comments powered by Disqus