Contactcenters in de warming up voor Nationale CQ-Test

Contactcenters in de warming up voor Nationale CQ-Test
  • 19 september 2016
  • Redactie

De Nationale CQ-Test beleeft op 5 november haar zesde editie. 1.000 klantenservicemedewerkers van circa 30 bedrijven strijden tijdens dit zinderende evenement om de titel ‘Beste Klantadviseur’. Een dag vol entertainment, met spotlights en wapperende vlaggen. U kunt nog inschrijven!

De happening is speciaal in het leven geroepen voor de klantadviseur. Die verdient het zo om een dag in het middelpunt van de belangstelling te staan. En natuurlijk gaat het om kwaliteit: welke organisatie heeft de hoogste contactquotiënt, welke medewerker scoort de hoogste klantgerichtheid?

Waar sta ik met mijn team
De winnende klantenservicemedewerkers geniet een heel jaar waardering voor zijn prestatie. Voor alle andere organisaties is het een meting: waar sta ik met mijn team? Ook de weg naar het event toe, met oefensessies en trainingen, is waardevol.

Enkele vertrouwde namen die dit jaar van de partij zijn: Essent, ABN Amro, ICS, Nuon, Ohra, Allsecur, Cendris, RDW, De Persgroep, Greenchoice, Leaseplan, RMC, Xerox, Webhelp, Energiedirect en Randstad Teams@Work.

Terug van weggeweest maar opnieuw in het strijdgewoel zijn Nationale Nederlanden, De Kindertelefoon en Teleperformance. En dit jaar de volgende nieuwelingen: Engie, Bergman Clinics, Randstad participatie, Smartcenter en DAS rechtsbijstand.

Schrijf u in  via cqtest.nl.

comments powered by Disqus