Conduent focust continu op klantbehoefte

Conduent focust continu op klantbehoefte
  • 12 oktober 2016
  • Redactie

Conduent Incorporated, de BPO-organisatie die over enkele maanden ontstaat na de separatie van Xerox, legt haar kaarten bloot met de onthulling van haar wereldwijde merkidentiteit.

'Onze merkidentiteit laat de kern van ons bedrijf en de waarde die we creëren voor onze klanten zien', aldus Ashok Vemuri, die ceo wordt van Conduent. 'Zowel ondernemingen als overheden zijn op zoek naar hoe zij de manier waarop zij omgaan met hun afdelingen en klanten kunnen verbeteren en moderniseren. We hebben daarom een bedrijf opgebouwd waarbij continu de focus ligt op de behoeften van onze klant, uitmuntende dienstverlening en onze kernwaarden. Allemaal om meer consistente ervaringen en rendement te creëren voor onze stakeholders.'

Symboliek
De naam Conduent is geïnspireerd op de expertise van het bedrijf in het beheer van transactionele relaties tussen hun klanten en hun afdelingen binnen customer care, transportoplossingen, gezondheidszorg en digitale betalingen. Zowel de naam als merkidentiteit weerspiegelen de manier waarop Conduent zal werken, schrijft de BPO-organisatie. 'Als een verlengstuk van onze klanten, om ze te helpen loyaliteit, retentie en klanttevredenheid te stimuleren.'


Het vetgedrukte lettertype in het nieuwe logo straalt stabiliteit uit, vult het symbool aan en geeft de 30-jarige geschiedenis weer waarin bedrijven en overheden worden ondersteund bij hun dagelijkse werkzaamheden. De verbinding tussen de N en de T in het lettertype laat zien dat de kern van het businessmodel van het bedrijf ligt in het verbinden van partijen. De aangesloten letters trekken tevens de aandacht van de lezers naar de unieke uitspraak van de naam, menen de mensen van Conduent.

comments powered by Disqus