Verint voegt OpinionLab toe aan portfolio

Verint voegt OpinionLab toe aan portfolio
  • 22 november 2016
  • Redactie

OpinionLab, leverancier van Voice of the Customer-oplossingen die real-time digital engagement bevorderen, is recent opgenomen in het portfolio van Verint. De uitbreiding stelt organisaties in staat om VoC-informatie te verzamelen, te analyseren en te gebruiken via onder meer spraak-, social- en tekstinteracties.

Volgens Elan Moriah, president Customer Engagement Solutions bij Verint, is het acteren op de klantbehoefte cruciaal voor organisaties in alle industrieën. ‘Samen met OpinionLab tillen we de Voice of the Customer naar een hoger plan, respectievelijk door organisaties een complete oplossing te bieden voor het verbeteren van de klantervaring over verschillende kanalen heen.’

Op zijn beurt is ook Sean Fallon, ceo OpinionLab, blij om nu deel uit te maken van de Verint-familie. ‘Als een klant iets zegt, schrijft of aanklikt, dat kan onze gecombineerde oplossing dat opvangen en analyseren en aansluitend organisaties in staat stellen om daarnaar te handelen.’

comments powered by Disqus