Aston Martin op weg naar betere klantbeleving

Aston Martin op weg naar betere klantbeleving
  • 21 februari 2017
  • Redactie

Aston Martin gaat gebruik maken van de diensten van Thunderhead. Met het platform ONE hoopt de Britse autobouwer klantgedrag beter te begrijpen en klantbeleving te vergroten.

Het is de bedoeling dat er meer inzicht en begrip komt voor de individuele klantreizen bij Aston Martin, zodat tussen klanten als dealers een diepere en meer persoonlijke band ontstaat. Simon Sproule, vicepresident en cmo van Aston Martin, voorspelt een rooskleurige toekomst: ‘Hiermee kunnen we onze klanten en vooruitzichten beter begrijpen, in lijn met hun verwachtingen van ons merk. Met onze plannen gaat ons bedrijf groeien, ondersteund door de inzichten en informatie die ONE oplevert.’

Tweede eeuw
Aston Martin is sinds 1913 actief op de automarkt. De toekomstvisie van het bedrijf, waarvan ONE onderdeel uitmaakt, kreeg dan ook de naam 2nd Century Plan. Voor de komende tijd staan onder meer de introductie van een volledig elektrische sportwagen RapidE en de opening van een fabriek in Wales op het programma.

comments powered by Disqus