Touchpoint brengt klantreis beter in beeld

Touchpoint brengt klantreis beter in beeld
  • 24 februari 2017
  • Redactie

Touchpoint Dashboard voegt Journey Validation toe aan klantreistools. Hiermee hoopt het bedrijf het proces van journey mapping completer te maken voor zijn klanten.

De software van Touchpoint wordt gebruikt om klantervaringen te visualiseren en veranderingen te kunnen doorvoeren. ‘Met Validation krijgen onze afnemers de mogelijkheid om directe feedback van hun klanten te ontvangen en de status van de klantreis te valideren’, stelt managing director Peter Haid.

Plan van aanpak
‘Valideren was een knelpunt in de journey mapping branche. Met de nieuwe toepassing kunnen vanuit het Touchpoint Dashboard in een paar muisklikken de verhalen van klanten worden gecreëerd. De inzichten die Validation biedt worden geïntegreerd in je journey map, waarmee versneld een plan van aanpak kunt opzetten.’

Het bedrijf werd in 2015 toegevoegd aan de portfolio van Strativity Group. Naar eigen zeggen is het wereldwijd de grootste journey management community, met meer dan 17.000 journey maps in beheer.

comments powered by Disqus