KPN volgt selfservicestrategie op

KPN volgt selfservicestrategie op
  • 3 april 2017
  • Redactie

Om klanten meer controle te geven over hun abonnement, lanceert KPN vandaag een update van zijn app. De actuele uitbreiding is nog maar een begin, kondigt de telecomleverancier aan.

‘Met deze update geven we klanten meer controle over hun abonnement. Dit past in onze selfservicestrategie, waarin de MijnKPN-app een belangrijk onderdeel is. Ons doel is dat onze klanten straks zelf zoveel mogelijk via deze applicatie kunnen regelen. Later dit jaar komen we met meer functionaliteiten die klanten nóg meer controle geven’, licht Paul van Arendonk, marketingmanager KPN Apps, toe.

Voorheen konden klanten van de telecomaanbieder alleen op de computer zelf hun iTV-pincode wijzigen waarmee ze films huren en sportwedstrijden kopen. Inmiddels is dit ook mogelijk met de MijnKNP-app. Een ander voorbeeld van meer controle is de optie om e-mailinstellingen te wijzigen. Klanten kunnen nu nieuwe KPN e-mailaccounts aanmaken en verwijderen. Ook is het mogelijk geworden om via de app een nieuwe bankrekening door te geven. Waar iPhone-gebruikers al gemakkelijk en veilig konden inloggen met een vingerafdruk, kan dit nu ook met de Android-app. De telefoon heeft daarvoor wél een vingerafdruksensor nodig.

comments powered by Disqus