VodafoneZiggo opent nieuw kantoor Utrecht

VodafoneZiggo opent nieuw kantoor Utrecht
  • 13 oktober 2017

VodafoneZiggo opent over een jaar een nieuw kantoor in Utrecht. Hier zal plaats zijn voor ruim 1.400 medewerkers die nu nog werken in de vier kantoren in Amsterdam en Utrecht, zo meldt het bedrijf in een persbericht. Onderdeel van het complex in winkelcentrum Hoog Catharijne zijn ook een experience center voor zakelijke klanten en een winkel.

Woordvoerster Alexis van Liebergen verduidelijkt tegenover CustomerFirst dat het niet gaat om customer service medewerkers: 'Op termijn nemen we afscheid van de huidige kantoren aan de Reactorweg, Papendorpseweg en de Atoomweg in Utrecht, evenals het pand in de Simon Carmiggeltstraat in Amsterdam. Daar zitten geen klantenserviceafdelingen bij, die vallen binnen andere business units.'

Volgens ceo Jeroen Hoencamp is bewust gekozen voor deze locatie: ‘Jaarlijks lopen hier circa 26 miljoen mensen, dat zijn 26 miljoen ‘connections’ met bestaande en potentiele klanten: hoe bijzonder is dat! […] Een aansprekend thuis in een dynamische en inspirerende omgeving waarbij zowel consumenten als bedrijven direct kunnen zien en ervaren wie we zijn en wat we doen.’

Digitale infrastructuur
Ook burgemeester Jan van Zanen is enthousiast: ‘Utrecht heet VodafoneZiggo van harte welkom in het hart van de stad. Met VodafoneZiggo heeft Utrecht een partner die via allerlei slimme oplossingen en initiatieven kan bijdragen aan onze digitale toekomst. Utrecht is een slimme stad, met een moderne digitale infrastructuur, waar innovatieve diensten ontwikkeld worden die het leven van mensen veraangenamen.’

‘Met VodafoneZiggo vestigt zich niet alleen een grote werkgever in de stad, maar ook een partij die partner kan zijn in het ontwikkelen van dergelijke 'slimme' diensten. Diensten die de stad verder kunnen helpen op het gebied van veiligheid en technologie, goede connectiviteit voor bewoners en ondernemers of kinderen leren omgaan met technologie. En met ons enorme studentennetwerk vindt VodafoneZiggo in Utrecht ook meteen een voedingsbron vol inspiratie en talent. Kortom: dit is een verbintenis waar we trots op zijn.’

Lees hier het interview dat CustomerFirst onlangs had met Sjors de Visser, director Customer Service b2c bij VodafoneZiggo.

comments powered by Disqus
  • Deel dit artikel
  • Reacties
  • Link