Thuisbezorgd gaat chatten met klanten via advertenties

Thuisbezorgd gaat chatten met klanten via advertenties
  • 19 januari 2018

Startup Chads World gaat Takeaway.com, moederbedrijf van Thuisbezorgd, voorzien van een online banner om met klanten te communiceren. Met de zogenoemde Chad Banner kunnen adverteerders feedback geven op aanbiedingen, dat merken meer inzicht in hun klanten moet bieden.

Zodra een klant de website van Thuisbezorgd bezoekt, start de Chad Banner een gesprek met die persoon. Op dat moment kan hij aangeven of hij content is met het gesponsorde product. Vervolgens is de beurt aan de adverteerder om eventueel in te spelen op persoonlijke interesses van deze klant.

Chads World stelt dat adverteerders ‘vriendelijker kunnen zijn naar de consument’. ‘Wanneer je de optie zou hebben om de interactie aan te gaan met de consument middels een banner, waarom zou je dan niet meteen vragen waar diegene nog meer interesse in zou hebben?’, aldus managing partner Jorn Eiting van Liempt, over de bot.

comments powered by Disqus
  • Deel dit artikel
  • Reacties
  • Link