Topic: Customer Experience
Digitale transformatie: meer dan leiderschap
  • 15 februari 2017
  • Lotte Willemsen

Digitale transformatie: meer dan leiderschap

Een simpele zoekopdracht over 2016 levert maar 124.000 hits op als je ‘digital transformation’ combineert met de term ‘customer experience’. De combinatie met ‘leadership’ levert een veelvoud aan hits op: 785.000 in totaal. Als het over digitale transformaties gaat, ligt de focus op goed leiderschap. Dat blijkt ook uit de inhoud van de vele rapporten die zijn verschenen over het onderwerp. Deze richtten zich vaker wel dan niet op de vraag hoe CEO’s, CTO’s of COO’s digitale transformaties moeten leiden. Een vraag die meestal wordt beantwoord aan de hand van succesverhalen over hoe leiders van uiteenlopende organisaties digitale transformatie managen…

Srprs.me: 'Onze NPS ligt structureel op +58'
  • 31 januari 2017
  • Redactie

Srprs.me: 'Onze NPS ligt structureel op +58'

De wintermaanden mogen dan bekendstaan als donker, voor velen is dit dé ideale periode om vakantieplannen te smeden. Alleen al de gedachte aan reizen zorgt immers voor wat verlichting. Intussen versterkt een groeiend aantal avonturiers - mensen die geen uitgestippelde trip willen maar voor wie ontdekken en ervaren voorop staat - dit beeld. Zo stuurde srprs.me in 2016 meer dan 25.000 reizigers de wijde wereld in, een verdubbeling ten opzichte van het jaar daarvoor. De honger naar groei blijkt bovendien grenzeloos: na Nederland en België wil de online reisaanbieder nu verder uitbreiden naar Duitsland, Engeland en Scandinavië. En route!

Prettige feestdagen!
  • 21 december 2016
  • Paul Iske

Prettige feestdagen!

We bevinden ons in de periode rond de feestdagen en dat maakt velen van ons, inclusief ondergetekende, tot een fanatieke consument. Ik merk wel dat mijn eigen koopgedrag is veranderd: vroeger ging ik de winkel in en liet me graag verrassen en overtuigen om iets te kopen voor mijn gezin, familie en vrienden. Maar mijn koopgedrag verandert: de kinderen geven steeds duidelijker signalen wat ze wel en niet willen hebben. In toenemende mate betekent dat elektronicagerelateerde zaken en uitbreidingen van bestaande verzamelingen (LEGO, Star Wars, Friends), terwijl mijn echtgenote blijft aangeven dat ‘ze eigenlijk alles al heeft’. Iets waar ik overigens nooit last van heb gehad...

Even voorstellen...
  • 14 december 2016
  • Lotte Willemsen

Even voorstellen...

Als zesjarig meisje had ik de eer een bekende zanger te ontmoeten. Hij zong in een musical, en samen met andere kinderen mocht ik tijdens de voorstelling een dans uitvoeren. In de pauze deelde hij aan alle kinderen een handtekening uit. 'Hallo, ik ben Marco. Dans je ook mee in de voorstelling?', vroeg hij toen ik aan de beurt was. Er volgde een kort gesprekje en aan het einde gaf hij mij de felbegeerde handtekening. Met een getekend poppetje ernaast, want ik wilde ook nog die ‘tekening’. In de musical speelde nog een bekende Nederlander die minder open stond voor contact. Hij deelde wel handtekeningen uit, maar stelde zich niet voor. En voor een praatje had hij geen tijd. Marco maakte wel tijd voor een praatje, waardoor ik een echte fan werd. De ‘tekening’ van Marco heeft jaren boven mijn bed gehangen.

Aegon: Hoe je klanten een geweldige customer experience biedt
  • 05 december 2016
  • Redactie

Aegon: Hoe je klanten een geweldige customer experience biedt

[Branded content] We zijn aanbeland in The Age Of The Customer. Steeds meer bedrijven zien in dat ‘customer centricity’ directe gevolgen heeft voor het vormgeven van je digitale inspanningen. Klanten en prospects willen via hun smartphone - vol met handige apps - de hele wereld binnen handbereik. Hoe zorg je ervoor dat ook jouw merk deel uitmaakt van hun leven? In ieder geval door iedere klant een geweldige klantbeleving te bieden! Theorie en onderzoeksresultaten zijn van grote waarde bij het ontwikkelen van een visie op het digitaliseren van je marketing, verkoop en service tot één geïntegreerd geheel. Financieel dienstverlener Aegon is daar een sprekend voorbeeld van.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven