Topic: Customer Service Management
Gezocht: Hartverwarmers
  • 31 januari 2017
  • Redactie

Gezocht: Hartverwarmers

Een ode aan alle mensen in de dienstverlening, zo omschrijft Luc van Bussel zijn recent verschenen managementroman ‘Gastgevers in Geluk’. In dit derde boek van zijn hand neemt de huidig ceo van Regardz Hospitality de lezer mee naar de nieuwe betekenis van gastgeverschap voor serviceorganisaties, tezamen met de introductie van nieuwe begrippen als bereikrijk, binnenvoelbaar, luistergevig, oplosselijk, verrasvast, verwenzaam en teruglustig. Op verzoek van CustomerFirst zet hij - in beknopte vorm - uiteen welke rol hartverwarmende hospitality inneemt in een digitale samenleving.

Kloppend Hart - Corendon
  • 31 januari 2017
  • Redactie

Kloppend Hart - Corendon

Corendon is een reisorganisatie met een eigen luchtvaartmaatschappij en hotelketen. “Wij werken lean en mean en zijn gewend om snel te schakelen”, schetst Kiki de Jong de dynamische cultuur. “Bij ons verandert voortdurend iets. Zo kan oprichter Atilay Uslu van de ene op de andere dag verkondigen dat we een nieuwe bestemming aanbieden.” De eerste man van Corendon begon zestien jaar terug via zijn shoarmazaak met de verkoop van vliegtickets naar Turkije. Inmiddels biedt het familiaire bedrijf veel meer aan, zoals Spanje, Griekenland en Bulgarije, maar ook Bali, Curaçao en Sri Lanka. Het bedrijf bezit twee airlines met in totaal 14 toestellen en diverse hotels en resorts.

AVG verbetert support dankzij inzet community
  • 14 november 2016
  • Redactie

AVG verbetert support dankzij inzet community

[Branded content] AVG, The Online Security Company, is een in Amsterdam gevestigde speler op het gebied van online informatiebeveiliging. Het beursgenoteerde bedrijf beveiligt en beschermt apparaten, data en mensen tegen een reeks van bedreigingen. Sinds de oprichting in 1991 is AVG uitgegroeid tot één van de belangrijkste internationale spelers op het gebied van internetbeveiliging. Met de groei van het bedrijf groeide (en veranderde) ook de supportbehoefte van de klanten in de loop der jaren.

Serviceverbeteraar Caren Bouwmeester maakt van een 6 een 9
  • 08 november 2016
  • Redactie

Serviceverbeteraar Caren Bouwmeester maakt van een 6 een 9

Hoewel nog maar anderhalf jaar in het bezit van de functietitel manager Klantenservice bij Ahold Delhaize, heeft Caren Bouwmeester er alweer een nieuwe titel bij: Customer Contact Manager 2016! Haar gedrevenheid maakt dat de ervaren kracht van de Zaanse grootgrutter - in 2002 bij het concern gestart als management trainee - de onbetwiste winnaar is, zo valt op te maken uit het jurycommentaar van deze jaarlijkse prijs. “Caren laat zien dat zij anders weet te denken, een heldere visie heeft, weet waar ze heen wil én waar het heengaat in het vak klantcontact.” Onder meer op het menu: NPS, Snapchat en bevroren witlof.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven