Topic: Top 30
De kracht van tevreden bellers
  • 07 juli 2015
  • Redactie

De kracht van tevreden bellers

Ze kwamen van ver en wisten in korte tijd de klantenservice merkbaar te verbeteren. Zelfs dusdanig dat de NPS-score gemiddeld 35 bedraagt (soms zelfs 47) en de Consumentenbond de prestaties, meer dan eens, eert met de titel ‘Beste Mobiele provider van Nederland’. Gerry van der Laan, manager klantenservice van Simyo, een 100 procent dochter van KPN, pakt uit over het effect van de underpromise & overdeliver-filosofie. Tot enthousiasme van de deelnemers aan de recent gehouden kwartaalbijeenkomst van de Top 30 Contactcenters voor Customer Service.

PostNL is weer één en legt de lat hoog
  • 30 januari 2015
  • Redactie

PostNL is weer één en legt de lat hoog

Op het moment van het interview heeft directeur klantcontact Ronald Smit zijn presentatie voor de Top 30 Contactcenters for Customer Service-leden al helemaal uitgedacht: ‘De strategie van PostNL om klanten aan zich te binden’. Twee weken later staat er een bijeenkomst bij het post- en pakketbedrijf op de rol, en alle deelnemers zijn uitgenodigd. De directeur verheugt zich erop om feedback te krijgen op zijn plannen. Zo gaat PostNL op customer servicegebied meer inzoomen op empathie.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven