Topic: Social
‘Nederland kan leren van Belgische aandacht voor service en kwaliteit’
  • 03 november 2017
  • Redactie

‘Nederland kan leren van Belgische aandacht voor service en kwaliteit’

Digitaal strateeg Polle de Maagt verandert bedrijven om minder aan advertising te doen en vooral meer te dóén. Hij heeft een haat-liefde relatie met digitale service. En dat is geheel wederzijds overigens. Tijdens het Social Service Congres probeert hij aan de hand van uit het leven gegrepen voorbeelden te laten zien waar en hoe service anders kan en moet. Hij geeft alvast een voorproefje van zijn sessie.

KLM gaat voor conciërgeservice
  • 19 mei 2017
  • Redactie

KLM gaat voor conciërgeservice

KLM wil een conciërgeservice aanbieden om klanten nauwer te betrekken bij het merk. Dat vertelde social media manager Margot Looman donderdag tijdens het Nationaal Customer Contact Congres in Utrecht. ‘In de toekomst willen we partners als Booking.com en Uber integreren in onze diensten. Op die manier kun je niet alleen een vlucht boeken bij ons, maar ook een hotelkamer of taxirit reserveren en boodschappen bestellen voor als je na een reis thuiskomt.’


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven