Topic: Customer Experience
Waarom je slechte mobiele app-ervaringen moet voorkomen
  • 30 april 2015
  • Redactie

Waarom je slechte mobiele app-ervaringen moet voorkomen

Als het Oracle-onderzoek ‘Millennials and mobility: how business can tap into the app generation’ één ding duidelijk maakt, dan is het dat je slechte mobiele app-experiences moet voorkomen. 55% van de ondervraagde millennials zegt in zo’n situatie namelijk de producten of diensten van een bedrijf minder snel te gebruiken. 39% raadt producten minder snel aan daardoor en voor iets meer dan een kwart wordt het bedrijfsimago negatief beïnvloedt.

Manutan als nieuwe maatstaf van klantbeleving
  • 22 april 2015
  • Redactie

Manutan als nieuwe maatstaf van klantbeleving

Waar zijn de Chief Customer Officers vroegen we ons als redactie halverwege 2013 oprecht af. Voor een zoektocht naar een CCO in Nederland of België bleek een zaklamp noodzakelijk. Ze waren er, maar in zeer geringe aantallen. De meeste organisaties kleven nog aan het afdelingsdenken, vrezen de transformatie naar hecht samen opereren waarbij de klant ieders verantwoordelijkheid is. Het zoeken naar voorbeeldige CCO’s is sindsdien niet gestaakt. We stuiten op Addy Oosterom, eerder manager customer relations Manutan Nederland en verantwoordelijk voor alle klantcontacten van de organisatie, nu sinds kort actief als Director Customer Excellence Benelux.

35 - Plantronics - A smarter world
  • 13 april 2015
  • De 50 Mooiste!

35 - Plantronics - A smarter world

Met drie man sterk geeft Plantronics ons in Hoofddorp een warm welkom. De aankleding van het pand valt direct op. Alle ruimtes hebben zachte wanden, er hangen elementen aan het plafond en afbeeldingen op foam die geluid absorberen. Je hoort hierdoor nauwelijks omgevingsgeluiden. Belangrijk detail in onze branche! Die aandacht voor akoestiek is niet vreemd, het Amerikaanse Plantronics is een van de grootste bedrijven in hoofdtelefoons.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven