Topic: Customer Experience
Podcast #2: Aegon
  • 28 juli 2015
  • Redactie

Podcast #2: Aegon

Hoe til je de klantbeleving in twintig landen tegelijk naar een hoger niveau? Concreet door een half miljoen klantcontacten te verbeteren in één dag. Aegon deed het. Hoe realiseer je zo’n extreme make-over? Voor zijn podcastserie 'Experts over Klantgerichtheid' bezoekt klantgerichtheidspecialist Sydney Brouwer toonaangevende spelers op het gebied van customer service en customer experience. Dit keer Rien Brus, Vice President Customer Experience bij Aegon.

De experience van een nieuwe (tweedehands) auto
  • 18 juni 2015
  • Gastauteur

De experience van een nieuwe (tweedehands) auto

Onlangs hebben wij een nieuwe auto aangeschaft. Na wat alternatieven onderzocht te hebben kwamen we uiteindelijk uit bij een Volvo C30. Bij de Opel-garage Stam in Utrecht stond het juiste exemplaar. Mijn vrouw en ik werden heel vriendelijk door Kevin ontvangen. Hij liet de auto zien, waarna we een proefrit maakten (keurig online geregeld, auto stond klaar prima). Wat opviel was het jeugdige enthousiasme van Kevin. Hij deed erg zijn best en uiteindelijk hadden we een deal.

Win-win
  • 01 juni 2015
  • Frank Rademakers

Win-win

Soms is het goed om even niks te doen en afstand te nemen van service levels, KPI’s en klanttevredenheid. Pasen is zo’n moment om er even lekker op uit te trekken met de caravan, met mensen die je dierbaar zijn. En als we dan even weggaan ben ik graag bij onze oosterburen. Vanwege de natuur, maar ook omdat Service daar nog steeds met een hoofdletter wordt geschreven. Letterlijk, maar óók figuurlijk. Ik zit dus op een campingstoel als mijn telefoon ‘ping’ zegt. Een sms’je van mijn hoofdredacteur: ‘……..of ik de deadline van mijn column in de gaten houd”. Oeps, dat is al over 3 dagen!


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven