Topic: Customer Experience
Imperfect
  • 08 juli 2014
  • Lex Orie

Imperfect

Bladerend door een vorige editie van dit magazine, viel het volgende mij op. Managers in de dienstverlening zijn, terecht, continu bezig met zaken als het strakker trekken van processen, het verhogen van efficiency of het verbeteren van conversieratios. Kortom, met het bekende (rationele) meten en weten. Helemaal niets mis mee, integendeel, maar omdat de rest van dit blad daar dus goed mee wordt gevuld, hier op de achterpagina een klein pleidooi voor… de imperfectie.

PureCloud centraal tijdens Interactions 2014
  • 30 juni 2014
  • Redactie

PureCloud centraal tijdens Interactions 2014

Het onlangs gehouden vierdaagse congres Interactions 2014 drukte een grote stempel op de thuisbasis van Interactive Intelligence in Indianapolis. De staff heette meer dan 2.000 bezoekers uit meer dan 50 landen welkom, waaronder klanten, partners, consultants en analisten. Het inmiddels grootste Customer Experience-congres ter wereld legde de nadruk op het nieuwe PureCloud-platform, met name vanwege verhoogde efficiency en kostenvoordelen.

Een meesterlijk gevoel
  • 19 juni 2014
  • Berry Veldhoen en Stephan van Slooten

Een meesterlijk gevoel

Vakmanschap is meesterschap. Denk aan de arts die met succes een operatie uitvoert volgens de laatste technologieën. Aan de timmerman die een kwaliteitsdraaitrap maakt die zijn jarenlange ervaring weerspiegelt. En aan de advocaat die een mooi geformuleerd, sluitend juridisch stuk afrondt in de voorbereiding op zijn pleidooi. Wat is de overeenkomst tussen deze professionals? Alle drie zijn trots op hun prestatie. En terecht. En stiekem verwachten zij ook dat hun respectievelijke patiënt, opdrachtgever en cliënt hen zal waarderen met een hoog cijfer in de evaluatie die volgt. Helaas krijgen zij vaak slechts een ‘rapportcijfer’ 7 of misschien een 7,5. Maar waarom? Waardeert de klant dan niet dat er (top)kwaliteit is geleverd? Zeker wel, maar hij is niet écht onder de indruk.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven