Topic: Customer Experience
Als liefde omslaat in haat
  • 17 mei 2017
  • Lotte Willemsen

Als liefde omslaat in haat

Elke klantenserviceprofessional heeft er weleens mee te maken: woedende klanten. Met verheven stem uiten ze een stortvloed aan verwensingen, en in dezelfde adem vaak een reeks dreigementen. Ze dreigen dat ze hun relatie met de organisatie zullen verbreken en schromen niet om dit kenbaar te maken aan iedereen die het maar horen wil. Ze voelen zich verraden door de organisatie of de contactcentermedewerker die hen te woord staat en willen ‘kwaad’ met kwaad vergelden.

Patiëntbeleving gooit hoge ogen in 010
  • 18 april 2017
  • Redactie

Patiëntbeleving gooit hoge ogen in 010

Voor het Customer Excellence Event, een jaarlijks initiatief van N3Wstrategy, reisde CustomerFirst een goede maand geleden af naar de Maasstad. Bij de keuze uit vijf lokale workshops lieten we ons oog vallen op de ‘Patient experience volgens Het Oogziekenhuis Rotterdam’. Wie het gebouw aan de Schiedamse Vest 180 betreedt, merkt al snel dat ze hier oog voor detail hebben. Zoals een uitsparing in de balie die als opstapje voor kinderen kan dienen. Tip voor nieuwsgierigen die zelf een kijkje willen nemen: loop er tijdens Museumnacht eens binnen. “Afgelopen keer waren we tijdens dit evenement het op één na meest drukbezochte ‘museum’!”


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven