Topic: Customer Experience
CEM is een blijvertje. Marketing ook?
  • 23 december 2015
  • Berry Veldhoen en Stephan van Slooten

CEM is een blijvertje. Marketing ook?

Marketeers vertegenwoordigen in veel organisaties de Voice of the Customer. Nog steeds. Of moeten we zeggen: nog wel? Ze strijden in plannen en projecten voor een optimale balans tussen bedrijfsbelangen (conversie, retentie en groei) en klantbelangen. En de verlichte geesten onder hen slagen erin, samen met hun directie, om de klant echt de belangrijkste stakeholder te laten zijn en hun organisatie uit te laten groeien tot een ‘truly customer centric organisation’ waarin beide belangen in elkaars verlengde liggen.

Chocoladeletter
  • 16 december 2015
  • Jacqueline Plooij

Chocoladeletter

'Verkalkt. En dat valt niet onder de garantie', zei de monteur na een korte blik op mijn cooker. Apart. Had ik daar iets aan kunnen doen? 'Nee, eigenlijk niet.' Dus mij is een apparaat verkocht dat de functie heeft leidingwater in razend tempo te verhitten en dat apparaat kan niet zo goed tegen kalk in water. Alles moest eruit. Voor ik het wist had ik het nieuwste model boiler en een kraan en was ik een kleine 400 euro lichter. De monteur liet een kaartje achter waarmee ik het product binnen 1 maand online moest registreren in verband met de garantie. Welke garantie?


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven