Topic: Customer Experience
Patiëntbeleving gooit hoge ogen in 010
  • 18 april 2017
  • Redactie

Patiëntbeleving gooit hoge ogen in 010

Voor het Customer Excellence Event, een jaarlijks initiatief van N3Wstrategy, reisde CustomerFirst een goede maand geleden af naar de Maasstad. Bij de keuze uit vijf lokale workshops lieten we ons oog vallen op de ‘Patient experience volgens Het Oogziekenhuis Rotterdam’. Wie het gebouw aan de Schiedamse Vest 180 betreedt, merkt al snel dat ze hier oog voor detail hebben. Zoals een uitsparing in de balie die als opstapje voor kinderen kan dienen. Tip voor nieuwsgierigen die zelf een kijkje willen nemen: loop er tijdens Museumnacht eens binnen. “Afgelopen keer waren we tijdens dit evenement het op één na meest drukbezochte ‘museum’!”

Strijd tegen de georganiseerde domheid
  • 22 maart 2017
  • Paul Iske

Strijd tegen de georganiseerde domheid

We worden steeds slimmer: meer mensen genieten een goede opleiding en computers kunnen steeds meer ingewikkelde problemen oplossen en dat ook nog steeds sneller. Vaak gebruikt men hierbij de afkorting AI, dat staat voor Artificial Intelligence, maar dat klopt volgens mij niet. Intelligentie is niet kunstmatig en ik zou er dan ook voor willen pleiten AI te laten staan voor ‘Additional Intelligence’, ofwel een uitbreiding van onze menselijke intelligentie. En die menselijke kant blijft nog altijd nodig om echt te begrijpen wat mensen drijft of hoe zij dienstverlening ervaren.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven