Topic: Customer Experience
Betere klantervaringen door toepassen principes uit muziek
  • 02 oktober 2015
  • Redactie

Betere klantervaringen door toepassen principes uit muziek

In onze diensteneconomie staat of valt het succes van organisaties met de positieve ervaring van hun klanten. Niet alleen tijdens het eerste klantencontact, maar gedurende de hele zakelijke relatie. Customer experience management staat dan ook bij steeds meer organisaties hoog op de agenda. De wereld van de muziek biedt daarvoor een veelzijdige inspiratiebron. Dat betoogt Floris Hurts in zijn nieuwe boek 'De Business Compositie'. Snelle reageerders maken kans op een gratis exemplaar van dit opzienbarende boek.

Who's in control?
  • 22 september 2015
  • Jacqueline Plooij

Who's in control?

Op een tropisch eiland is wifi tegenwoordig nog beter dan thuis en dus kon ik het niet laten even te klikken op een recente CustomerFirst-nieuwsbrief. ‘De consument is in control, maar die bedreiging is niet zo groot als veel marketeers denken’, lees ik. Dit bleef nog even nazingen in mijn hoofd. Is dat nu zo? Voel ik dat ook zo? Voorbeelden komen bovendrijven met bijkomende gevoelens. Ik heb niet de indruk dat ik als klant in control ben. Integendeel.

Hoe lang mag de klant op hulp wachten?
  • 28 augustus 2015
  • Annitta Reumkens

Hoe lang mag de klant op hulp wachten?

'Er zijn nog vijf wachtenden voor u.' Naast wachtmuziekjes is dit misschien één van de vervelendste dingen die je aan de telefoon te horen kunt krijgen. Geen wonder dus dat veel klanten het wachten op hulp van een bedrijf een grote ergernis vinden. Ook ik vind het verschrikkelijk. Bij BLG Wonen doen we er alles aan om dit soort gevoelens te voorkomen. Toch hoort wachten er nou eenmaal bij. Hoe lang kun je een tevreden klant laten wachten?


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven