Topic: Customer Service Management
BrainFirst #8 - De helpdesk als uiterste redmiddel
  • 22 december 2017
  • Redactie

BrainFirst #8 - De helpdesk als uiterste redmiddel

Weten wat er in andermans bovenkamer omgaat, dat willen we allemaal wel. Immers, dan weet je ook iemands beweegredenen en kun je daar vervolgens op inspelen. Hoe utopisch het doorgronden van de psyche van de mens wellicht ook klinkt, er zijn wel degelijk ‘slimmigheidjes’ toe te passen. Om meer inzicht te krijgen in de werking van het brein in relatie tot (klant)gedrag, verzorgen verschillende neuro-experts op deze plek een minicollege. Ditmaal de hersenspinsels van Jasper van Kuijk, cabaretier / assistant professor in user-centered innovation bij TU Delft.

‘Klanten waarderen dat er écht naar ze wordt geluisterd’
  • 12 december 2017
  • Redactie

‘Klanten waarderen dat er écht naar ze wordt geluisterd’

[Branded content] Met een doordachte webcare-aanpak win je aan naamsbekendheid, efficiency en klanttevredenheid. Volgens Emel Ebecek, webcarespecialist bij Proactive Contact Support (PCS), is het hoog tijd dat organisaties hun webcare professionaliseren. Op verzoek van Nefit, uitvinder van de HR-ketel en toonaangevend aanbieder van duurzame verwarmingsoplossingen, integreerde PCS webcare in het bestaande klantcontactteam waardoor precies de juiste snaar geraakt wordt bij klanten.

Maarten Vader (GGN): 'Maak het werk van je medewerkers zo makkelijk mogelijk'
  • 07 november 2017
  • Redactie

Maarten Vader (GGN): 'Maak het werk van je medewerkers zo makkelijk mogelijk'

De titel Contactcentermanager van het Jaar 2017 is geclaimd. Met souplesse bereikte de nieuwbakken eigenaar hiervan de groep van elf genomineerden. Vervolgens, in de halve finale, trok hij samen met vijf andere mannen een eindsprintje door de andere genomineerden - 3 heren, 2 dames - vakkundig de hielen te tonen. Maar, zoals Henny Huisman al zei: ‘Er kan er maar één de winnaar zijn’. En dat is Maarten Vader, manager van het contactcenter van incassobureau GGN.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven