Topic: Customer Service Management
Essent herintroduceert WhatsApp
  • 17 februari 2015
  • Redactie

Essent herintroduceert WhatsApp

Essent verwacht dat klanten in de eerste helft van dit jaar via WhatsApp contact kunnen leggen met het energiebedrijf. Een webcareteam zit dan tussen 8 en 20 uur en op zaterdagochtend klaar om de vragen te beantwoorden. Hoeveel extra mensen hiervoor nodig zijn, is nog niet duidelijk. ‘We kunnen het gebruik goed sturen door het nummer op een bepaalde plek te zetten en dat uit te dragen’, aldus Ienke de Vrieze, social-mediamanager van Essent en Energiedirect.

Prins Clausplein
  • 17 februari 2015
  • Frank Rademakers

Prins Clausplein

Hoewel mijn verstand zegt dat tijd een vaste eenheid is, lijkt hij steeds sneller te gaan. Weet je nog dat we allemaal uitkeken naar het jaar 2000? En nu is het al weer 2015, internet en smartphones zijn niet meer weg te denken. Ook 2014 vloog weer voorbij, het jaar waarin ik samen met mijn teammanagers een aantal behoorlijk ambitieuze doelstellingen formuleerde. In lijn met de nieuwe titel Customer First: de klant op één en het niveau van de dienstverlening verder omhoog.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven