Topic: Customer Service Management
Taxi please!
  • 29 juli 2014
  • Lex Orie

Taxi please!

In welke markt uw onderneming zich ook bevindt, ‘service’ of ‘dienstverlening’ is in feite altijd een (wezenlijk) onderdeel van de propositie. Of u nu kunststof kozijnen maakt, aardappels teelt, stroom levert of brood bakt, contact met afnemers, en de manier waarop u dat invult, speelt altijd een rol. Aangezien vele markten kampen met stevige concurrentie op prijs, is het verwonderlijk dat onderscheidende service niet vaker en explicieter als middel wordt ingezet om de concurrentie een stap voor te zijn.

Water door de Rijn
  • 21 juli 2014
  • Frank Rademakers

Water door de Rijn

Heel veel enthousiaste reacties ontving ik de afgelopen weken op de uitreiking van de Customer Contact Manager Award 2014. Van samenwerkingspartners, collega’s uit de branche, vanuit mijn organisatie, vrienden én familie. Ronduit hartverwarmend, ons huis leek wel een bloemenzaak. Ik ben best trots toen ik dat fraaie beeldje uit handen van juryvoorzitter Simone van den Berge mocht ontvangen. Vooral op ‘mijn’ KCO (Klantcontactorganisatie), de medewerkers en teammanagers die de afgelopen drie jaar zo’n mooie ontwikkeling hebben laten zien.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven