Topic: Customer Service Management
29 - FD - How to earn it?
  • 01 oktober 2014
  • De 50 Mooiste!

29 - FD - How to earn it?

Het Financieele Dagblad, BNR Nieuwsradio en FD.nl en BNR.nl vormen de pijlers van de FD Mediagroep. We spreken met Will Cramer, Sales Manager bij de FD Mediagroep. Bij binnenkomst krijgen we allereerst een rondleiding langs de redactie, het hart van de organisatie. Dit geeft een dusdanige dynamiek dat we niet kunnen wachten om Will zijn verhaal te horen. Immers kranten worstelen met oplages en papier is outdated, toch? Niet bij FD Mediagroep.

Taxi please!
  • 29 juli 2014
  • Lex Orie

Taxi please!

In welke markt uw onderneming zich ook bevindt, ‘service’ of ‘dienstverlening’ is in feite altijd een (wezenlijk) onderdeel van de propositie. Of u nu kunststof kozijnen maakt, aardappels teelt, stroom levert of brood bakt, contact met afnemers, en de manier waarop u dat invult, speelt altijd een rol. Aangezien vele markten kampen met stevige concurrentie op prijs, is het verwonderlijk dat onderscheidende service niet vaker en explicieter als middel wordt ingezet om de concurrentie een stap voor te zijn.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven