Topic: Customer Service Management
30 - Macintosh Fashion NL - Cross channel is klantverwachtingen overtreffen
  • 14 oktober 2014
  • De 50 Mooiste!

30 - Macintosh Fashion NL - Cross channel is klantverwachtingen overtreffen

Macintosh Fashion NL is een naam die we als consument niet kennen, wat voor ‘schoenenfetisj’ je ook hebt. Het bedrijf is met de 449 fysieke winkels en webwinkels van Dolcis, Invito, Pro Shoes, Manfield, Scapino en online schoenenplatform Intreza de grootste schoenenaanbieder van Nederland. Die kennen we natuurlijk wel. Zijn strategie is het op een rendabele manier verkopen van schoenen via alle klant-touchpoints en hierdoor het aandeel te vergroten in de ‘customer wallet’ van tevreden klanten.

Een wisselvallige zomer
  • 08 oktober 2014
  • Lex Orie

Een wisselvallige zomer

Noemt u het beroepsdeformatie, of gewoon bovenmatige interesse in alles wat met dienstverlening te maken heeft, maar tijdens de zomermaanden heb ik getracht het serviceklimaat scherp in de gaten te houden. Wat service betreft was het, net als bij het weer, een wisselvallige zomer. Eén ontwikkeling viel mij in het bijzonder op: de niet-aflatende, toenemende en inmiddels behoorlijk irritante stroom aan verzoeken van bedrijven tot het geven van feedback over de dienstverlening.

29 - FD - How to earn it?
  • 01 oktober 2014
  • De 50 Mooiste!

29 - FD - How to earn it?

Het Financieele Dagblad, BNR Nieuwsradio en FD.nl en BNR.nl vormen de pijlers van de FD Mediagroep. We spreken met Will Cramer, Sales Manager bij de FD Mediagroep. Bij binnenkomst krijgen we allereerst een rondleiding langs de redactie, het hart van de organisatie. Dit geeft een dusdanige dynamiek dat we niet kunnen wachten om Will zijn verhaal te horen. Immers kranten worstelen met oplages en papier is outdated, toch? Niet bij FD Mediagroep.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven