Topic: Customer Service Management
Taxi please!
  • 29 juli 2014
  • Lex Orie

Taxi please!

In welke markt uw onderneming zich ook bevindt, ‘service’ of ‘dienstverlening’ is in feite altijd een (wezenlijk) onderdeel van de propositie. Of u nu kunststof kozijnen maakt, aardappels teelt, stroom levert of brood bakt, contact met afnemers, en de manier waarop u dat invult, speelt altijd een rol. Aangezien vele markten kampen met stevige concurrentie op prijs, is het verwonderlijk dat onderscheidende service niet vaker en explicieter als middel wordt ingezet om de concurrentie een stap voor te zijn.

Water door de Rijn
  • 21 juli 2014
  • Frank Rademakers

Water door de Rijn

Heel veel enthousiaste reacties ontving ik de afgelopen weken op de uitreiking van de Customer Contact Manager Award 2014. Van samenwerkingspartners, collega’s uit de branche, vanuit mijn organisatie, vrienden én familie. Ronduit hartverwarmend, ons huis leek wel een bloemenzaak. Ik ben best trots toen ik dat fraaie beeldje uit handen van juryvoorzitter Simone van den Berge mocht ontvangen. Vooral op ‘mijn’ KCO (Klantcontactorganisatie), de medewerkers en teammanagers die de afgelopen drie jaar zo’n mooie ontwikkeling hebben laten zien.

Praktijkcases België: Telenet, Luminus en BNP Paribas
  • 30 juni 2014
  • Redactie

Praktijkcases België: Telenet, Luminus en BNP Paribas

Agents op de huid zitten met interne contactcenter-KPI's klinkt vanuit bedrijfseconomische efficiency aantrekkelijk voor contactcenters. Maar onnodige druk veroorzaakt inefficientie en elders in het bedrijf, in de backoffice, moeten dan scherven worden geraapt. En dat kost een bedrijf ook geld. Daarom is focussen op de kwaliteit van het klantcontact een betere benadering dan alle aandacht voor harde KPI's. Drie praktijkcases.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven