Topic: Customer Service Management
Sanoma gaat vol voor waardecreatie
  • 02 april 2014
  • Redactie

Sanoma gaat vol voor waardecreatie

Sanoma mag dan te maken hebben met een ingrijpende re-organisatie*, op de Nederlandse vestiging in Hoofddorp blijven ze er uiterst kalm onder. Zeker bij Customer Services, waar alles in het teken staat van waardecreatie en klantbehoud. De rust blijkt verklaarbaar: júist de klantcontactmedewerkers weten hoe ze op klantbehoeften dienen in te spelen. De serviceafdeling bracht de afgelopen drie jaren dubbel zoveel op als dat ze kostte. Een nieuw oogstseizoen is aangebroken.

20 - Phone House - "stairway to heaven"
  • 24 maart 2014
  • De 50 Mooiste!

20 - Phone House - "stairway to heaven"

Om te spreken met Mustafa Nalbantoglu, Manager Contact Center & Telesales van Phone House moeten we eerst een ‘stairway to heaven’ nemen. We halen diep adem en geven gas op de schans naar de parkeervloer op de 3e verdieping van het pand aan de A1. Nadat we deze horde overwonnen hebben, staat Mustafa energiek voor ons klaar. Hij kan niet wachten om ons rond te leiden door de verschillende klantcontact afdelingen van Phone House.

Interview Roger Peverelli - Financiële dienstverlening anno 2014
  • 05 maart 2014
  • Redactie

Interview Roger Peverelli - Financiële dienstverlening anno 2014

Hij schreef ‘Reinventing Financial Services’, samen met 9senses-partner Reggy de Feniks. Dat was in 2010. Een opvolger is in de maak: ‘Reinventing Customer Engagement. The winning business model of future banks and insurers’. Financiële instellingen moeten niet alleen meebuigen met veranderende klantwensen, voor lijfsbehoud dienen ze er ook hun servicestrategie op af te stemmen, luidt de strekking hiervan. Roger Peverelli, co-auteur en partner van consultancybedrijf VODW met als specialisatie customer focused strategieën in financiële dienstverlening, belicht de status quo van financiële service.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven