Topic: Customer Service Management
'Grote bereidheid om te betalen voor goede klantenservice'
  • 11 december 2015
  • Redactie

'Grote bereidheid om te betalen voor goede klantenservice'

Xerox’ nieuwe onderzoeksrapport The State of Customer Service 2015 toont aan dat consumenten veel waarde hechten aan kwalitatief hoogwaardige klantenservice. Ruim de helft (54%) is bereid meer te betalen voor betere klantenservice als het gaat om hun favoriete merken, ontdekte de klantcontactspecialist. In totaal zijn meer dan 6.000 consumenten van alle leeftijdsgroepen in Nederland, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten ondervraagd.

WhatsApp-mania
  • 11 november 2015
  • Redactie

WhatsApp-mania

Klanten staan overal centraal. Ook bij de NS, grapte een lolbroek onlangs via een tweet. Vooral op het Centraal Station, wachtend op een trein, voegde de twitteraar eraan toe. Geheel misplaatst is deze hyperbool niet. Immers we kunnen allemaal zeggen dat we de klant centraal plaatsen, maar doen we het daarmee ook? Allerminst, meent Teleperformance. Volgens de wereldwijd leider op het gebied van outsourced multichannel customer experience management worden klanten in veel gevallen niet bediend via hun voorkeurskanalen. Met name het zo populaire WhatsApp – de meest gebruikte app in Nederland - zouden bedrijven per direct moeten omarmen.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven