Topic: Customer Service Management
Wie je bent
  • 15 februari 2016
  • Jacqueline Plooij

Wie je bent

Angela heeft er persoonlijk op toegezien dat mijn lipgloss ‘netjes is verpakt’. Mijn nieuwe winterjas gaat gepaard met een kaartje waarop Esther mij ‘blij verwelkomd als nieuwe klant’. Jeske wenst mij ‘veel plezier met mijn shampoo’. In plaats van een pakketje laat de bezorgmeneer een kaartje achter dat hij mij heeft gemist. En als ik jarig ben word ik overladen met felicitaties van intelligente servers van inmiddels heel wat bedrijven. Best leuk bedacht en ook goed bedoeld, maar toch...

'Grote bereidheid om te betalen voor goede klantenservice'
  • 11 december 2015
  • Redactie

'Grote bereidheid om te betalen voor goede klantenservice'

Xerox’ nieuwe onderzoeksrapport The State of Customer Service 2015 toont aan dat consumenten veel waarde hechten aan kwalitatief hoogwaardige klantenservice. Ruim de helft (54%) is bereid meer te betalen voor betere klantenservice als het gaat om hun favoriete merken, ontdekte de klantcontactspecialist. In totaal zijn meer dan 6.000 consumenten van alle leeftijdsgroepen in Nederland, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten ondervraagd.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven