Als manager bent u elke dag op zoek naar informatie om uw business wensen in te vullen. Deze informatie vindt u in de CustomerFirst Buyers'Guide – snel en eenvoudig.
Naar de Buyers'GuideNu we in een tijd leven waarin iedereen altijd online is en vrijwel alles gedigitaliseerd wordt, is het contactcenter uitgegroeid tot het hart van klantinteracties voor talloze organisaties wereldwijd. Klanten hebben hogere verwachtingen dan ooit: ze willen niet alleen dat hun problemen snel worden opgelost, maar ook dat hun ervaringen op alle manieren soepel en...
Het bericht Data-driven klantcontact: Hoe interactieanalyse de klantervaring verbetert verscheen eerst op CustomerFirst Buyers'Guide.
Het storm-platform wordt het eerste Contact Center as a Service (CCaaS)-platform dat voldoet aan de WCAG 2.2-criteria. Content Guru, leverancier van cloud contactcenter- en Customer Experience (CX)-technologie, heeft nieuwe updates aangekondigd voor zijn contact center oplossing, storm®. Deze updates bieden een betere toegankelijkheid voor klantenservicemedewerkers en backoffice medewerkers. Diverse storm-modules voldoen nu aan de meest...
Het bericht Content Guru voegt verbeterde functies toe aan storm® voor inclusieve gebruikerservaringen verscheen eerst op CustomerFirst Buyers'Guide.
Merken worden voortdurend geconfronteerd met uitdagingen, vooral in de huidige tijd van overvolle markten. Hoe kun je opvallen te midden van deze overvloed? Hoe ga je om met de snelle opkomst van trends en ontwikkelingen? En hoe behoud je een consistente merkidentiteit terwijl je via verschillende kanalen communiceert? Een sterk merk is in staat om...
Het bericht Ontdek hoe je een sterk merk bouwt met archetypes verscheen eerst op CustomerFirst Buyers'Guide.
In de zakenwereld draait alles om resultaten en meestal wordt het succes van een organisatie gemeten aan de hand van financiële cijfers en statistieken, zoals de Return On Investment (ROI). Maar in een tijdperk waarin digitale communicatie en klantgerichte bedrijfsvoering steeds belangrijker worden, is er de laatste jaren een verschuiving zichtbaar naar de Return On...
Het bericht Maximale Return On Experience (ROX) bereik je zó verscheen eerst op CustomerFirst Buyers'Guide.
De Kindertelefoon is een vertrouwde plek voor kinderen en jongeren tussen 8 en 18 jaar. Ze bieden een luisterend oor via telefoon en chat voor elke vraag of zorg. Met meer dan 800 vrijwilligers verspreid over 7 locaties, voert De Kindertelefoon dagelijks tussen de 1000 en 1500 gesprekken. Sinds het voorjaar van 2021 is er...
Het bericht De telefonie oplossing voor De Kindertelefoon verscheen eerst op CustomerFirst Buyers'Guide.
Outbound bellen omvat al het uitgaande telefoonverkeer van een organisatie. In tijden van digitalisering geloven wij nog altijd in de effectiviteit van persoonlijk telefonisch contact met klanten en dan met name in een combinatie van communicatiemiddelen die elkaar ondersteunen en opvolgen. Persoonlijk klantcontact, op het juiste moment, helpt je jouw doelen te bereiken. We delen...
Het bericht 4 tips voor servicegericht outbound bellen verscheen eerst op CustomerFirst Buyers'Guide.
Welke trends domineren dit jaar op het gebied van customer experience? Ontdek het tijdens het online event van Beeckestijn Business School op 15 mei, waar Sonja Stalfoort deze trends zal bespreken. Daarnaast zullen de drie genomineerden voor de titel Customer Experience Professional 2024 tijdens dit evenement hun CX plannen presenteren, wat een waardevolle leerervaring biedt....
Het bericht Customer Experience Trends & Winners van 2024 verscheen eerst op CustomerFirst Buyers'Guide.