Topic: Branchenieuws
‘Onderschat werkstress niet’
  • 13 november 2017
  • Redactie

‘Onderschat werkstress niet’

Actueel onderzoek van Gfk (in opdracht van Arbo Unie) naar werkstress leert onder meer dat twee op de vijf managers denkt dat hun werknemers nauwelijks stress hebben. 58% van de respondenten denkt dat de stress wordt veroorzaakt door te veel taken, maar volgens Willem van Rhenen (professor en bestuurslid Arbo Unie) is dit juist de grootste misvatting. ‘Werkstress is een gevolg van te weinig steun, te weinig verantwoordelijkheid en te weinig positieve energie’, meent hij.

ICS levert ’s lands beste klantadviseur
  • 06 november 2017
  • Redactie

ICS levert ’s lands beste klantadviseur

Mitchel Heemskerk van team ICS behaalde afgelopen zaterdag het hoogste ‘contact quotiënt’ tijdens de Nationale CQ-test 2017. De winst houdt in dat hij zich komend jaar de beste klantadviseur van Nederland mag noemen. Naast deze titel won een geheel verzorgde reis naar Spanje voor twee personen, € 500 zakgeld en een reiskoffer. Op het jaarlijkse event, ditmaal gehouden in de Fokker Terminal in Den Haag, kwam telecombedrijf T-Mobile ditmaal als beste team uit de bus.

‘Nederland kan leren van Belgische aandacht voor service en kwaliteit’
  • 03 november 2017
  • Redactie

‘Nederland kan leren van Belgische aandacht voor service en kwaliteit’

Digitaal strateeg Polle de Maagt verandert bedrijven om minder aan advertising te doen en vooral meer te dóén. Hij heeft een haat-liefde relatie met digitale service. En dat is geheel wederzijds overigens. Tijdens het Social Service Congres probeert hij aan de hand van uit het leven gegrepen voorbeelden te laten zien waar en hoe service anders kan en moet. Hij geeft alvast een voorproefje van zijn sessie.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven