Topic: Branchenieuws
Contactcenters benutten potentieel digitale kanalen onvoldoende
  • 12 juli 2017
  • Redactie

Contactcenters benutten potentieel digitale kanalen onvoldoende

Digitale kanalen creëren nieuwe mogelijkheden voor contactcenters om de klantbeleving te vergroten. Dat stelt 88% van de 200 contactcentermanagers die hierover zijn ondervraagd door West. Uit het rapport 'The State of Customer Experience 2017' blijkt echter ook dat de meerderheid van de bedrijven hier in de praktijk onvoldoende mee om weet te gaan, voornamelijk als gevolg van verouderde technologische infrastructuur.

Betsson gaat tegen de gevestigde orde in [ingezonden artikel]
  • 05 juli 2017
  • Redactie

Betsson gaat tegen de gevestigde orde in [ingezonden artikel]

De afgelopen jaren zijn er vele debatten gevoerd om de legalisering van het online gokken in Nederland te realiseren waarbij alle politieke partijen hun mening hebben kunnen geven. Tot en met de Tweede Kamer gaat het goed. Het wetsvoorstel wordt ingediend en hierna gaat de Tweede Kamer akkoord met dit voorstel. Echter is het de Eerste Kamer, ook wel het senaat, die hier keer op keer een stokje voor steekt. Er zijn teveel partijen die vinden dat het anders moet en zo komt het nooit tot een akkoord. De Kansspelautoriteit blijft echter de online kansspelorganisaties die zich niet aan de regels houden op de vingers tikken, maar Betsson laat zich niet kennen.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven