Topic: Branchenieuws
Nieuwkomer Cloud Contact wil klantcontact flexibeler maken
  • 31 augustus 2017
  • Redactie

Nieuwkomer Cloud Contact wil klantcontact flexibeler maken

De Nederlandse markt voor contactcentertechnologie is vanaf morgen een nieuwe aanbieder rijker. Cloud Contact, een dochteronderneming van Pegamento, werkt uitsluitend in de cloud en wil onderscheidend zijn door het prijsmodel. Dat is namelijk gebaseerd op het daadwerkelijke volume dat door het platform wordt afgehandeld. ‘Zo bieden we onze klanten flexibiliteit’, vertelt business developer Henk Jansen aan CustomerFirst.

AutoCash vliegt uit de bocht door datalek
  • 30 augustus 2017
  • Redactie

AutoCash vliegt uit de bocht door datalek

De privégegevens van 20.000 Nederlandse autokopers zijn op straat komen te liggen door een datalek bij kredietverstrekker AutoCash. Onder meer de volledige naam, het woonadres en telefoonnummer waren in te zien, meldt RTL Nieuws, net als de maandelijkse krediet- of leasekosten en het IBAN-rekeningnummer. Bij een deel van de klanten werd ook het netto maandsalaris getoond, de hoogte van de huur of hypotheek en of ze alimentatie betalen.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven